Velká akce: Výměna technologie 11.9.2016 - doposud nedokončena na 100%

Na den 11.9.2016 byla naplánována velká akce výměny páteřního spoje z optické přípojky do lokality Severo-Západ za licencovaný. Celá akce byla zcela mimo Nás. Veškeré plánování a materiál pro instalaci připraven výrobcem. Instalaci přijela uskutečnit specializovaná firma. Počasí bylo 100%. Vše začalo dle harmonogramu, ale posléze se instalace začala hroutit jedním nečekaným problémem za druhým. Na obou stranách spoje byly doposud instalovány největší možné antény velikosti 120cm a dle původní domluvy měly zůstat a měl být vyměněn pouze ozařovač uvnitř antény a příjmová elektronika. Český telekomunikační úřad nakonec nařídil, že na jedné straně spoje musí být anténa vyměněna za menší 99cm pro splnění licence.  Tato pracná výměna byla započata v 9:30 na vysílači na naší straně. Po težké výměně celé antény a elektroniky na prudké složité střeše probíhalo dokončení instalace tažením nového kabelu při kterém se stal první problém, který doposud neevidují za x let instalací těchto spojů...  Při zasunutí kabelu do příjmové jednotky celá svorkonice zajela dovnitř a už bylo jasné, že jsme v pr.....    Po tomto incidentu byl kontaktován výrobce, který ihned vyjel z Prahy s novou jednotkou a do cca 3 hodin měl být na místě s novým kusem.    Než tato jednotka měla dorazit jeli technici nainstalovat protější stranu v místě optické přípojky. Po umožnění vstupu na místo a rozdělání antény, kde měli pouze vyměnit ozařovač antény a jednotku byl zjištěn další problém, který nešel nijak jinak vyřešit... Výrobce dodal ozařovač na anténu menší velikosti....      Tímto momentem už bylo jasné, že je všechno špatně a jsme uplně v pr.....  Takže celá práce byla k ničemu a muselo být vše vráceno do původního stavu aby nebyl výpadek, protože tento ozarovač už jen tak nelze dodat v řádu hodin. Velice nás to mrzí, že taková akce, která se tak dlouho a složitě plánovala ztroskotala na tak nevyspitatelných chybách výrobce daného spoje...  Celá akce bude znova provedena v horizontu cca 14dní po dodání všech správných komponent... Všichni dotčení zákazníci budou opět kontaktování emailem, kdy se tak uskuteční.     Děkujeme za pochopení a velice nás to mrzí, nikdo ani v nejhorším snu nečekal, že se tento den zapíše tímto černým písmem do historie....

MÁTE JAKÝKOLI DOTAZ?

731 377 774 Pokud se nedovoláte nezoufejte, ihned jak to bude možné zavoláme zpět.

info@dizi.cz Na e-mail se snažíme odpovídat co nejdříve