Průběh instalace nové klientské přípojky

Takřka v každém tel. hovoru/mailu nových klientů žádajících připojení do naši sítě jsou nám pokládány totožné otázky. Proto by jsme zde rádi popsali jak tato akce probíhá a tyto otázky zodpověděli pro větší informovanost potencionálních klientů. 

1. Požadavek instalace po tel/sms nebo emailu. Stačí nám sdělit údaje místa poptávaného připojení: Obec + Číslo domu/GPS souřadnice.  
Po sdělení tohoto parametru prověříme dle fotografií z vysílacích bodů budoucí možnost provedení instalace připojení. Pokud nejsme schopni takto toto místo jednoznačně identifikovat proběhne domluvení termínu měření v místě poptávky, kdy technik ''vyleze'' na střechu a určí dalekohledem viditelnost na konkrétní vysílací bod a popíše všechny potřebné kroky instalace v daném místě.

2. Jak takové připojení výjde cenově?
- Příjmovou ''anténu'' (jednotku) pokud i jakákoliv již od minulého poskytovatele je nainstalována měníme vždy zdarma za nejnovější model. Který pak zůstává v našem majetku.
- Za instalaci ani dopravu si žádnou částku neúčtujeme je provedena zcela zdarma.

Co si klient hradí:
- Kabel z antény do bytu/domu k (napájecímu trafu) pokud nemá již tažený venkovní stíněný FTP kabel. (12Kč/1m).
- Lepší napájecí trafo, které pro venkovní jednotku zajišťuje také uzemnění proti elektrostatickému přepětí ze vzduchu při bouřce (+200Kč).
(Toto trafo doporučujeme je opravdu kvalitní za poslední cca 3 roky co jsou instalovány nepamatujeme jedinou reklamaci... U původních traf co jsou zdarma máme jenom z minulého roku cca 60Ks evidovaných výměn).

Po provedení kompletní instalace a spuštění klient dostává čas na odzkoušení 1-3 týdny kdy vše zdarma otestuje a až poté je kontaktován zda je vše v pořádku a bude dodána smlouva k podpisu nebo se ještě dále budou řešit nějaké nesrovnalosti aby vše bylo 100%.

MÁTE JAKÝKOLI DOTAZ?

731 377 774 Pokud se nedovoláte nezoufejte, ihned jak to bude možné zavoláme zpět.

info@dizi.cz Na e-mail se snažíme odpovídat co nejdříve